Het gebed tot Sint Martha die al je wensen vervult. Negen weken lang wordt er alleen op dinsdag gezegd

maini impreunate Tips voor het kweken van bloemen

  • Het gebed dat al je wensen vervult
  • Negen weken lang wordt er alleen op dinsdag gezegd

Het wensvervullingsritueel wordt gedurende negen weken uitgevoerd. Het zal samen met andere woorden worden gezegd, en nadat de periode is afgelopen, zul je merken dat de wens die je aan het begin hebt gedaan, zal uitkomen. Dit is wat je moet doen!

Het gebed gericht tot Sint Martha

Sint Martha is een belangrijke figuur in de christelijke traditie en wordt zowel in de katholieke als in de orthodoxe kerk als heilige erkend. Ze staat ook bekend als Martha van Bethanië, om haar te onderscheiden van andere heiligen met dezelfde naam.

Volgens de verhalen in de Bijbel was Martha de zus van Maria en Lazarus, uit het dorp Bethanië, vlakbij Jeruzalem. De bekendste episode waarbij zij betrokken is, wordt verteld in het Evangelie van Lucas en het Evangelie van Johannes, waarin Jezus haar familie bezoekt. Marta wordt voorgesteld als een gastvrije gastheer, actief en aandachtig voor de behoeften van haar gasten, terwijl Maria, haar zus, aan de voeten van Jezus zit om naar zijn spirituele leringen te luisteren.

waarmee Sint Martha luistert en wensen vervult, is over de hele wereld bekend. Het meest brandende verlangen kan na de periode van negen weken werkelijkheid worden.

Het gebed wordt negen dinsdagen uitgesproken, terwijl je een brandende heilige kaars in je hand houdt. De wens kan vóór het einde van de periode in vervulling gaan, maar het wordt aanbevolen om het ritueel op negen dinsdagen uit te voeren.

“Sint Martha, ik wend mij vol vertrouwen tot u en vraag om uw hulp. Ik ben ervan overtuigd dat u mij door de moeilijke tijden heen zult helpen en steunen. Om u mijn dankbaarheid te tonen, beloof ik dit gebed met anderen te delen. Ik smeek u nederig om mij verlichting te brengen in mijn lijden en problemen. In naam van de onuitsprekelijke vreugde die uw hart vervulde toen u de Heiland van de wereld in uw huis in Bethanië onderdak bood, smeek ik u om voor ons en mijn gezin te bidden, dat we God in ons hart mogen houden, zodat we waardig zijn om hulp te krijgen in onze behoeften, vooral bij de pijn die mij nu overweldigt (op dit punt wordt de wens geuit). Ik smeek je, helper van de getroffenen, versla elk gewicht zoals je de draak versloeg die aan je voeten ligt!”

Vervolgens wordt het Onze Vader-gebed driemaal gezegd:

“Onze Vader die in de hemel zijt, uw naam wordt geheiligd; Uw koninkrijk kome; Uw wil geschiede, zoals in de hemel en op aarde. Geef ons vandaag ons dagelijks brood; En vergeef ons onze overtredingen, zoals wij onze overtreders vergeven; en leidt ons niet in verleiding, maar verlost ons van de boze”.

Wat wordt er op het einde gezegd

Nadat je de twee gebeden hebt uitgesproken, worden aan het eind de volgende woorden toegevoegd, die vanuit je hart worden gezegd.

Wees gegroet Maria vol van genade, de Heer is met je, gezegend ben jij onder de vrouwen en gezegend is de vrucht van jouw lichaam, Jezus.

Heilige Maria, Moeder van God, bid voor ons zondaars, nu en in het uur van onze dood. Amen.

Sint Martha, bid voor mij!

LEES OOK:

Princess Roses