Het gebed dat al het kwaad uit je leven verwijdert. Het wordt iedere avond gezegd

icoana Tips voor het kweken van bloemen

  • Het gebed dat al het kwaad uit je leven verwijdert
  • Het wordt iedere avond gezegd

ze vormen een belangrijk onderdeel van veel religieuze en culturele tradities en worden om verschillende redenen gezegd. Voor veel gelovigen is gebed een manier om te communiceren met de godheid of spirituele kracht waarin ze geloven. Individuen kunnen bidden om hulp, leiding, zegen of dankzegging.

Het gebed dat het kwaad wegneemt

Als je het gevoel hebt dat er te veel negatieve energie is verzameld, kun je dat hieronder zeggen. Uw huis wordt schoongemaakt en u kunt een rustig leven leiden.

“Heer God en Aartsengel Michaël, stuur alstublieft Uw almachtige liefdevolle engelen naar mijn huis, van boven naar beneden, van binnen en van buiten, in elk hoekje en gaatje, in elke ruimte en elke kamer. Om ze te vullen met hun liefdevolle aanwezigheid, want ze stralen licht uit

Uw en straal Uw liefde uit terwijl u zingt en Uw Glorie prijst. En neem alle negativiteit, alle angst, al het kwaad en de problemen, alle depressie, woede, verdriet, woede, boosaardigheid weg en neem ze op in het licht van de Heilige Geest.

Dank u, God, en dank u, geliefde aartsengel Michaël.”

Het gebed van Arsenie Boca dat je van verdriet verlost

Arsenie Boca belangrijk. Het kan ook door christenen worden gezegd en zal troost en vrede brengen. Gelovigen moeten een open hart hebben en het geloof dat ze van de problemen in hun leven af ​​zullen komen.

“Heer, U bent groot, U bent God, U bent de Vader. Wij vragen U, op voorspraak van de Heilige Aartsengelen Michaël, Gabriël en Rafaël, om ons te bevrijden van al het kwaad dat ons tot slaaf heeft gemaakt, van angst, verdriet en obsessies.

Alstublieft, verlos ons, God, van haat, hoererij en afgunst! Verlos ons alstublieft, Heer, van jaloezie, woede en angst!

Verlos ons alstublieft, God, van de gedachte aan zelfmoord of abortus!

Verlos ons alstublieft, God, van elke vorm van verdorvenheid!

Alsjeblieft, verlos ons, God, van charmes en tovenarij!

Verlos ons alstublieft, God, van het uiteenvallen van het gezin en van elk verborgen kwaad!

Bevrijd ons alstublieft, Heer! U, Heer, die zei: “Mijn vrede laat ik u achter, mijn vrede geef ik u!”, schenk ons, op voorspraak van de Heilige Maagd Maria, vrijheid van elke vorm van kwaad en eeuwige vreugde in Uw koninkrijk.

Amen!”.

LEES OOK:

Princess Roses