Diep gebed tot de beschermengel. Het beschermt je tegen problemen en het wordt aanbevolen om het elke dag te zeggen

o persoană care se roagă Tips voor het kweken van bloemen

  • Welk gebed wordt aanbevolen om te zeggen tijdens de paasvastentijd
  • Het is krachtig en heeft ongelooflijke effecten

Gebedstijden zijn elke dag belangrijk, vooral tijdens vastenperioden.

Hoe druk mensen het ook hebben, er zijn altijd een paar minuten in de ochtend of avond waarin ze kunnen bidden en dankbaar kunnen zijn voor alles wat ze in hun leven hebben. Mensen bidden ook om bescherming.

Welk gebed moet je zeggen in de Paaslent, tegen de beschermengel

Tijdens de Paasvasten worden ook de regels aanbevolen die u helpen uw lichaam en ziel schoon te maken, ter voorbereiding op een van de belangrijkste feestdagen van het jaar.

Je kunt dit gebed zowel ’s ochtends als’ s avonds zeggen, om beschermd te worden door de beschermengel. U kunt ook bidden voor het welzijn van uw gezin.

“Heilige Engel, die voor mijn hartstochtelijke ziel en mijn verachtelijke leven staat, verlaat mij, de zondaar, niet en verlaat mij niet vanwege mijn onmatigheid.

Geef de sluwe duivel geen ruimte om met geweld bezit te nemen van mijn sterfelijke lichaam. Versterk mijn zwakke en hulpeloze hand en leid mij naar het pad van verlossing.

Bewaker en beschermer van mijn verachtelijke ziel en lichaam, vergeef me alles waarmee ik je heb bedroefd met al de dagen van mijn leven en alles wat ik vandaag verkeerd heb gedaan.

Bedek mij deze nacht en bescherm mij tegen alle verleidingen van de tegenstander. Maak God niet boos met welke zonde dan ook; en bid voor mij tot de Heer, om mij te sterken in Zijn angst en om mij, Zijn dienaar, Zijn goedheid waardig te laten zijn. Amen!”

Andere belangrijke gebeden tijdens het vasten

De redactie van Spynews.ro presenteert u wat u tijdens de Paaslent kunt zeggen om het gezin te beschermen.

Het brengt vrede in je ziel en helpt je alle problemen in het leven te overwinnen. Het houdt je ook weg van moeilijke tijden en helpt je om door alle problemen heen te komen.

‘Heer en Meester van mijn leven, geef mij niet de geest van een lang leven, van de zorg voor velen, van de liefde voor overheersing en van spreken in de woestijn. En de geest van zuiverheid, nederige gedachten, geduld en liefde geef het aan mij, Uw dienaar.

Dus, Heer Koning, sta mij toe mijn fouten te zien en veroordeel mijn broer niet. Dat U voor eeuwig en altijd gezegend bent. Amen! Hij die uit de dood is opgestaan, Christus onze Ware God, voor de gebeden van Zijn Zuiverste Moeder en van de Eerwaarde en Goddragers van onze vaderen en van alle heiligen, ontferm U over ons en red ons, als een goede en liefdevolle mensen.

U hebt goed gesproken, Heer de Almachtige! Die de dag verlichtte met zonlicht en de nacht verlichtte met vuurstralen. Die ons waardig heeft gemaakt om de lengte van de dag door te brengen en het begin van de nacht te naderen.

Hoor ons gebed en dat van heel Uw volk. En vergeef ons al onze zonden, vrijwillig en onvrijwillig. Ontvang onze avondgebeden en zend de veelheid van Uw barmhartigheid en Uw barmhartigheden op Uw erfenis.

Bescherm ons met Uw heilige engelen. Bewapen ons met de wapens van Uw gerechtigheid. Omring ons met Uw waarheid. Bescherm ons met uw kracht. Red ons van alle gevaar, van alle sluwheid van de tegenstander.

En schenk ons ​​deze avond en de komende nacht en alle dagen van ons leven volmaakt, met vrede, zonder zonde, zonder bedrog en zonder waanvoorstellingen. Voor de gebeden van de Allerheiligste Theotokos en van alle heiligen, die U door de eeuwen heen hebben behaagd. Amen”.

Lees ook:

Princess Roses